Sov gott fina Agnes ❤️

När jag själv var diagnostiserad cancer  i augusti så fick jag syn på en blogg som handlade om en 23- årig flicka som hade en obotlig cancer, en så tuff och levnadsglad tjej som inte lät sjukdomen påverka varken hennes lust att leva ett så normalt liv som möjligt med sin kära familj, kära sambo och alla sina kära vänner.. Hon skrev naket och ärligt om sin sjukdom.. Såg idag att hon gått bort 😢 För mig den bloggen  som var mest värd att läsa...
 
Finaste Agnes, så fattig vår värld blir utan din visdom och din livsglädje som du hela tiden delade med oss läsare, vila i frid ❤️
 
Jag hoppas hennes blogg får finnas kvar då den kan ge styrka till alla som drabbas av denna hemska sjukdom, Agnes visade på det viktigaste, att man ska leva in i det sista ❤️
 
Har en länk bland mina länkar till hennes blogg...😢
 
Agnes berättar om sin sjukdom för Expressen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0