Vår minijulafton....

....hade dottern, Mille och jag planerat för idag och så blev det 🎄 
Jag hade ju gjort köttbullar på 1 kg köttfärs tidigare då Mille inte gillade sjukhusmaten och åt knappt något, dottern började göra matlådor så han åt ordentligt, ville skicka med mina köttbullar som han älskar... Men det blev NEJ! De skulle han äta hemma hos mig, när vi firade jul.... 
 
Blev en ny omgång köttbullar idag då de jag gjorde förut ligger portionsförpackade i frysen inför framtida barnvakter då dottern jobbar ❤️
 
De kom vid 13 med en IKEA-kasse full med paket, Mille la ut dem fint under granen.
 
Efter maten blev det en DVD med Disney filmer och lite godis....
 
Familj och hundar och katter myser i lugnet  med film efter maten ❤️
 
En glad Mille fick just de julklappar han önskat sig ❤️
 
Då har jag bara en ORO kvar, hur ska skolan stötta Mille? Vet att sjukhuset kontaktar skolan imorgon då personalen är tillbaka från jullovet...
 
Fortsättning följer här på bloggen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0