I mitt jobb....

... Så bad jag ofta föräldrarna om skriflig tillåtelse om att deras barn fick åka med mig i bil.. Alla föräldr sa ja... är vän med många fd elever på FB...De föjlde med mig hem på min  lunchrast.... jag fodrade hästar, släppte in katter, mitt liv var ju så mycket mer än skolan.... Att gå i skogen med hunden gav ett lugn och förtroden, en bra atmosfär för våra samtal långt från skolan.....Blir idag så glad över en före detta elev som har flera shcäfrar, flera hästar och lever sitt liv med sambo,  deras två barn och sin gård med allla sina djur.... Har jag haft ett inflytande vet jag inte, men vår hund Arne gjorde att hon älskade just rasen schäfer skrev hon tidigare...
 
INGEN av de elever jag mött i mitt yrkesliv har blivit kriminell.....Idag är alla hyggliga vuxna med gymnasieutbildning och ett fast jobb...
 
Vackraste Arne 💓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0