Nu kommer kylan....

I tisdags var vi på svärsonens födelsedagskalas på kvällen, det var bara några + grader efter högtrycket den dagen, lite kulen blir man alltid när man varit van vid varmare temperaturer.... Men som vanligt var det varmt och alltid så mysigt hemma hos dem 💗
 
Svärsonen var nöjd med sina presenter, här öppnar han paketet från oss 😊 Vi väntade in Mille som var på sin teater träning på kulturskolan... Sedan åt vi en jättegod tårta i ljusens sken och den härligt sprakande vedkaminen spred även den ljus och värme 😊
 
Denna bild är från julafton 2019 då hade de ljus i kaminen då det blir för varmt att elda med ved om man är många, tycker deras kök är så välplanerat och fint...

Kommentarer
Postat av: Ajli Müller

Det ser verkligen jäääättefint ut, vill bo där ;D

Svar: Deras hus är jättefint och jag blir så glad var gång vi besöker dem, mysighet skapar de i sitt härliga hus med deras härliga utemiljö... La in en blogg från juli här med några bilder... https://kort.webblogg.se/2021/july/ar-kattvakt.html#comment
Kort

2021-10-14 @ 20:21:49
URL: http://ajlimuller.se
Postat av: ★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finporslin & pudelliv! ★

Så trevligt det ser ut. Samt så fint att ha sådan bra kontakt med sin svärson som det låter som du har. Vackert :)

Svar: Jag har alltid haft en superbra och har även idag jättefin kontakt med sonens före detta flickvänner och dotterns pojkvänner, jag har sagt till mina barn har ni fört in underbara människor i mitt liv så om ni gör slut tar inte min relation till dem slut... Jag gissar min barndom gjorde att jag värdesätter människor jag har haft nära mycket....
Kort

2021-10-17 @ 09:07:16
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Ajli Müller

Svar: Vilket toppentips! Det får dock bli på måndag eller tisdag tror jag, idag ligger jag lite efter i handling :)

Svar: Kul att du gillade det, jag gör alltid den rätten på nyårsafton och receptet finns i min kokbok från skolan men så gillat av familjen, om di vill ha det så skriver jag det till dig =)
Kort

2021-10-17 @ 14:45:42
URL: http://ajlimuller.se
Postat av: Jasmine

Så mysigt ni fick det!

(Sent) Svar: Tack, vad kul att du gillar oktobersidorna i min BuJo! Just nu är min primära sysselsättning arbete, så dagarna i sig har inte så mycket ytterligare planering att notera. Jag har däremot en att-göra-lista, som jag uppskattar att ha nära till hands. :)

Kram

Svar: En att göra lista har jag inte längre, lägger bort alla måsten och lever här och nu ;) Med åren har jag blivit latare, förr var det många måsten med jobb och barn, kram och ta hand om dig...
Kort

2021-10-17 @ 15:14:00
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0