Inatt...

...Klockan 01:55 somnade min bror in 💗 😭...
Jag träffade min kära make tack vare min bror då de var bästa kompisar och gick i samma klass, de flyttade till Göteborg  och bosatte sig där och skaffade jobb efter skolan. Kära maken och jag satt uppe i natt till klockan 06:00 och pratade minnen, så tungt för oss båda.... Jag somnade vid 7... Sedan ringa min gamle far och ge det tunga beskedet att hans andra son har avlidit 😭... Min tvillingbror avled för 9 år sedan, jag fick beskedet på natten till vår födelsedag 😭
 
Jag och mina bröder 💗💗
 
Tar en bloggpaus igen, kikar in till er när jag får lite mer livsglädje tillbaka, kram 💗

Jag orkar inte skriva nu...

..... Inte heller svara på bloggar... Idag fick jag veta att läkarna ger min bror till natten innan han går bort i covid 19... Han ligger på palliativ avdelning nu 😥 Min lillasyster har funnits vid hans sida under dagen men blev tvungen att åka hem vid 21 då de trodde det inte var lång tid kvar... Sitter nu  ikväll 22 mil bort och väntar på det telefonsamtalet jag inte vill ha 😭 Var rädd om er 💗 kram 💗
 
 
 

RSS 2.0