Gott nytt år 🎉🥂🥳

Jag önskar er alla en härlig nyårsafton och att 2023 ska bli ett fint år, idag 6 grader och blåst, snön försvinner... i år köpte vi en fin champagne att skåla in nya året med 🍾 🥂🥳 Min  orkide förgyller mörkret, den blommar vart halvår..
 
 
 
 

God jul 🎄😊

Vi har haft en Underbar julafton hos dottern, sambon och Mille ❤️ Fick äntligen träffa dotterns svärmor igen ❤️ Ha en fortsatt trevlig helg vänner... Fick min finaste julklapp av Mille, en present han gjort i syslöjden ❤️❤️ sitter på väggen nu så vacker dekorerad med ett budskap till mig som rör mig till tårar av kärlek, ser min present var morgon jag vaknar, vi körde julklappsspelet i år, så kul och vi bytte julklappar som vi redan hade, fick en almanacka med Carl Larsson motiv ❤️ en pannlampa som lös mycket bra när vi provade den... 100 kr var satt för var julklapp, två julklappar per person, så BRA ..
 
-14,4 en fin julafton väntar🎄😊 strax före 09:00 
 
Fint dukat med fin julduk..

dotterns fina detaljer på matbordet
..
Mycket god julmat, . Jag hade med kalkon och köttbullar... Äggen som var jättegoda hade dottern gjort och våra höns värpt dem...
 
Kalle Anka så klart..De har en häftig Tv som anger färgen på bilden bakom på väggen..
 
Bild från 2019 när vi firade jul hos dem sedan kom covid 19 och två år vi inte firade tillsammans...
 

RSS 2.0