Lååååååååååååååååång dag!

Idag har det inte hänt mycket, regn och jobb!
Jobbade till 18:10, försläsningar i drygt 4 och en halvtimme, tycker det är så tröttsamt att sitta så lång tid även om föreläsningarna är intressanta. Kom på mitt i föreläsningen att jag glömt ringa en förälder som sökt mig, det upptog en del av mitt intresse resten av tiden innan paus och jag hade möjlighet att ringa.

Min älskade make hade gjort iordning stallet och mockat åt mig så allt var klart när jag kom hem <3
Så skööönt att få varva ned i lugn och ro.

I morgon tänker jag plocka fram alla mina adventsaker och njuta av helgen i stjärnors och ljusstakars sken =)


Så mysigt med advent, älskar decembermånad.

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Har du sett Tribute to Michael Jackson? Kolla på bloggen min =) Ha det bra!

2009-11-27 @ 11:54:15
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: Jennifer *

så mysigt.

jag vill ha snö här i värmland.

.. snöat 3 gånger men allt smälte bort dagen efter.

det är ju lite tråkigt sådär ;)

2009-11-27 @ 14:52:32
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0