Nu hoppas jag....

.....att jag ska kunna få till några inlägg i veckan. Egentligen så tycker jag att det är kul att blogga och bloggen blir oxå som en kär dagbok man kan kika tillbaka på. Men framför allt så har man funnit nya vänner här och det är så kul att följa er och eran vardag med familjer. Hösten har varit tuff med mycket jobb och lite fritid, tror även den regniga sommaren gjort att jag är lite tröttare än vanligt, kunde inte hämta energi under ledigheten som jag brukar. Idag har jag varit på tre bra föreläsningar och det ger energi =) Hoppas allt är bra med er vänner, tack för att ni orkat kika in till mig så ofta som jag ser att ni gjort...ska skärpa mig ;) kram ♥
 
Bild från förra torsdagen, Mille och jag hittade ett bilvrak i skogen, här stoltserar Mille framför fyndet, Sotis sitter på det  =) För var gång vi ska ut på upptäcktsfärder väljer Mille noggrant ut en varsin vandringstav, ibland när jag tar bilder påminner han mig om min stav som ligger på backen, han vet att annars är den snart söndertuggad av hundarna  ;)
 
Skogen flyter av allt regn...
 
En bild från förra veckan när solen sken på vår morgonpromenad innan jobbet =)
 
För tre veckor sedan blev det blåbärsplockning och picnic i skogen...
 
Sotis var med som vanligt och.....
 
...hundarna var så klart med...de hjälpte till med....
 
...blåbärsplockningen men blåbären hamnade i deras mage ;)
 
Rambo anfaller Sotis.....
 
...och sedan blev det jagande av varandra....fulare bild på katterna har jag nog ALDRIG tagit ;) Rambo ser ut som en känguru och Sotis som en hare =/
 
Fodring av häst, Mille kan sitt jobb....
 
Och en glad Lokie väntar på sitt goda kraftfoder ♥♥

Kommentarer
Postat av: ansepanse

jag har också saknat dig, ibland räcker tiden inte till, så är det bara
härliga bilder på dina fyrfotingar och söte Mille
kramar vännen

2012-10-03 @ 19:45:32
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Jane

Jag skrattar ju så att jag måste sätta benen i kors när jag tittar på din känguru och hare... Härliga katter.
Helt fantastiskt att hundarna äter blåbär.

Hoppas att du kommer igång med bloggningen nu syrran.
Längtar så tills du kommer hit så att jag får rå om dig lite.
Älskar dig nåt så vansinnigt / Syrran

Svar: Kära syster Jane, jag längtar så efter att vi får träffas igen...hoppas veckorna går rasande fort =) kramar i massor
Kort

2012-10-03 @ 21:09:55
URL: http://janesunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0