Hua, så fort det går...

Då har redan måndag och tisdag skramlat iväg med en hiskelig fart. Solen skiner från klarblå himmel och det blir MYCKET varmt på jobbet, skolor består ju bara av en massa fönster ;)
 
Bilden lånad från nätet.
 
Arne fick igår ett nytt dietfoder och medicin som ändrar bakteriefloran i magen, fixar han den maten så får han äta den resten av sitt liv. Vi har precis börjat tillvänja honom med fodret så jag kan ännu inte säga hur det går...Men han är pigg och glad som vanligt  ♥. Han har ju levt på ris och fiskbullar i en vecka ;) Fiskbullar är riktigt gott tycker han.
 
Pigga hundar på morgonsvängen igår ♥
 
Till helgen ska jag först på ett-årskalas till lilla, söta Gabriel. Sedan blir det kräftskiva, snack och bastu med min bästa kompis + övernattning ♥
 
Nästa vecka kommer jag att lysa med min frånvaro då det blir lägerskola i dagarna tre med våra nya 7-or =)
 
 Paddla kanot ska även våra ungdomar få göra =)
 
Puss och kram Jane ♥

Kommentarer
Postat av: Freja

Hoppas den nya maten funkar! Två av våra katter äter olika dieter, så vi får mata dem i olika rum, men det funkar bra!

2013-08-27 @ 22:45:03
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Jane

Jag vet att jag har den bästa syrran... Men det har du med!!! Haha.
Jag håller tummar och tår för att det skall gå bra med det nya fodret.
Kramar i miljoner min älskade syster. / Syrran

2013-08-28 @ 09:17:59
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: ansepanse

håller tummarna för att den nya dietmaten och medicinen hälper fine Arne, vad bra att han gillar fiskbullar :)
härligt med lägerskola :) hoppas att vädret blir bra
jag vet att din syster har den bästa systern :)
Sv: mammas ögonoperation gick bra
kramar <3

2013-08-28 @ 11:38:38
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0