Råkallt idag och mer snö...

Idag tog jag vantar på när jag mockade stallet, råkallt som tusan och det vräkte ned en massa snö på fm. Tydligen har vi i Västmanland fått mer snö än i Dalarna som hade klass 2 varning igår. 
 
Bytte rent på hundbäddarna idag, det är inte lätt för när jag ska göra det så lägger sig båda på bädden ;) Vi har skurit av en tjock skumgummimadrass på mitten så hundarna har varsin härlig bädd att sträcka ut sig på ♥
 
Inez på sin bädd ♥ Köpte in ett stort antal filtar "kråkris" från Ikea när Bosse opererades 2014 för att han alltid skulle ligga på rent underlag =)
 
Mina älskade hundar Inez och Bosse ♥ ♥ Bild från 2015 augusti vill jag minnas ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0