Har besvär med ögonen...

....De rinner konstant med tårar och ögonvitorna är röda...Gissar på torr luft och att jag är för mycket inomhus. Har ögondroppar som jag köpt tidigare...testade dem ikväll igen.
 
Har lovat att teckna en bild till en kär arbetskollega som går i pension till jul, förr var jag bra på att teckna... Men nu när jag skrev på juladresserna på våra julklappar så såg jag hur usel min handstil blivit, gissar att mitt tecknande hamnat därhän... 
 
Imorgon ska jag börja, har bilden helt klar för mig hur den ska se ut.... Om den blir bra ska jag visa er den....Blir den halvtaskig visar jag den... blir den usel visar jag den.... Klagade för kära maken igår hur fult jag skriver idag! Inte konstigt när man idag idag skriver allt på datorn...Övning ger färdighet....
 
kliar och stör konstant.. bilden och diagnos lånad här
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0