Jag tror inte jag är rädd för att dö...

....Får jag ett besked från patologen som jag hoppas och tror på blir positivt, har nog bara tänkt positivt hela tiden runt min cancer, inte kunnat/velat ta in något annat...... Men om svaret blir ett annat, en aggresiv cancer som de tror spritt sig så kanske jag tänker annorlunda...
 
Tittade på filmen om Alexander igår, så orättvist att en så ung människa drabbas av cancer och dör för tidigt. Tårarna rann....
  
 
Ikväll hittade jag på D-Play Meltzer & döden, började kika på hennes program. Hennes rädsla för döden finns inte hos mig och har aldrig någonsin gjort det, hon tänker på döden var dag. Det finns bara två saker vi vet i livet..har du blivit född så kommer du också en gång att dö, resan där emellan vet vi inget om. Så klart hoppas vi alla på en lång livsresa.
 
Min kompis brukar ta ett måttband och visa hur tiden krympt, vi har slutsträckan på 90 år.. 27 år kvar för oss om vi får ha hälsan kvar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0