Äntligen Fiber...

Plingade till i mobilen, jag hade ett paket från Telia att hämta ut... Mycket riktigt så var det ett nytt modem, satte i kablarna och efter 5 minuter hade jag internet igen och så mycket snabbare..🤗
 
Vi har mätt snabbheten ibland tidigare och så mätte vi idag, lite skillnad 😉 .
 
Idag blev det städning så övervåningen och trappan till övervåningen är klara. Kära maken har börjat sätta upp speglar igen i badrummet, vi var tvungen att plocka ned dem inför fönsterbytet då det blev för brett...
Vi får se om vi hittar duschstången och draperiet igen 🤔
 
Vi stressar INTE, som ni sett hoppar vi städning vissa dagar, men städningen ska göras ändå, nu tycker vi att vi är bra i takt 👍 Vi tar alltid våra små pausar när vi gjort något klart 😉
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniel, Telia Kundservice

Hej hej!

Underbart att läsa att det blivit bättre nu. :D Skulle det vara något mer så är du alltid varmt välkommen att höra av dig till oss via PM på Facebook eller DM på Twitter. :)

Ha en superfin dag och en god jul & gott nytt år!

//Daniel, Telia Kundservice

Svar: Önskar dig en fin jul och gott nytt år 🎄🎅🎁
Kort

2019-12-19 @ 09:39:43
URL: http://www.facebook.com/Telia
Postat av: Gunnel

Haha! Den skylten gillar jag. Om man tror att gästerna kommer för att kontrollera att det är kliniskt rent överallt behöver jag inte själv vara hemma. Då är det ju inte mig de är intresserade av.

Svar: Helt rätt! 👍😀
Kort

2019-12-19 @ 09:51:01
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: Annie - Stora Små Äventyr

Vad härligt med fiber :D

Svar: Vilken skillnad 👍 😁
Kort

2019-12-20 @ 19:17:52
URL: http://biglittleadventures.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0