Äntligen sol ☀️

....Hörde kära maken gå ut med hundarna 5 i morse, så vi tog lite längre sovmorgon 😉 Hönsens lampa går på timer och de har alltid fullt med mat och vatten så det är aldrig någon brådska att gå ut till dem...
 
Gissa min glädje när jag vaknade och såg detta?
 
Vitt på backen och solen strålade från en molnfri himmel 👍 Nu i mörkret drar jag inte ned rullgardinerna...
 
Tvättade fönster och vartefter det var tvättat och urtorkat åkte adventssakerna fram, äntligen 👍 Black friday hoppade jag totalt, har det mesta jag behöver..
 
Gick ut och mös mellan städningen och njöt av solen...
 
När snön kommer ser man var alla djur tar sina vändor 😃
 
Vilken härlig dag 💗
 
Foto från eftermiddagen,  -3 har det legat på hela dagen, just nu -3,6 få se om det blir mer snö inatt..
 
 
 Det här stämmer på mig 😉 Men det har det gjort sedan jag var 30 😆
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi fick också snö inatt men sedan smälte lite och sedan frös det på så nu är det isgata ute.

Svar: Vi har lätt "knarrsnö" med -4,3, Hatar när det smälter och hela gården blir is, visst jag har isdubbar på skorna, men är isen stenhård kan man inte lita på dem heller, lätt att dubbarna bara kanar över den hårda isen... Nej måttligt med snö, några minusgrader, min drömvinter 👍😊
Kort

2019-11-29 @ 18:55:17
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0