Har kontaktat....

... En byggfirma som kan montera vårt vindskydd, göra markarbetet så det blir bra, kontaktat försäljarna i Norge så allt blir rätt i beställning och avlastning... Nu är det på G... men först i slutet av september kommer vårt härliga vindskydd 😊 Har lovat barnbarnet Mille att vi ska grilla hamburgare som han önskar mest av allt...
 
När vindskyddet väl är på plats så blir det nog en familjeinvigning, med tretton sittplatser ska vi nog kunna hålla distans...

 

Som jag nog skrivit tidigare begravs min bror i slutet av augusti, vi har tackat nej till minnesgalan på Grand ..... och vi kommer att följa min brors begravning på länk som han har Komponerat helt själv efter sina önskemål, gissar han fick dessa tankar sedan vår brors död 2011. Så tragiskt i dessa tider att sitta 20 mil bort i karantän,  45 personer får finnas i kyrkan... 

 
 

..Ibland vill jag tubba på reglerna nu, träffade barnbarnet Mille i måndags efter tre veckors härligt sommarlov hos pappa, farmor och farfar, han hade ju glömt  2 meters regeln (11 år, vem klandrar honom), vi var för nära ibland, men helst av allt ville jag ju kramas som vi alltid gjort förr...precis som med prinsessan mitt andra barnbarn, att se henne och inte få krama om henne gör så ont 😥 , jag känner mig som en förädare som farmor och mormor, gissar jag inte är ensam om den känslan.....

 

Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Åh men vad spännande, jag hoppas det kommer bli hur bra som helst nu! :D Även om allt kommer ske via länk hoppas jag det blir till något himla fint och minnesvärt <3 Kram i massor!

Svar: Att se min brors tänk, musiken han valt, kanske kan dämpa sorgen....Ska hjälpa min gamla pappa så de kan se också...kram ❤️
Kort

2020-08-07 @ 13:11:57
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Lisa

Vad mysigt det ser ut med vinskyddet. Det är ju som en liten stuga. :)
Förstår att ni hellre följer begravningen via en länk. Det var verkligen förutseende av honom att komponera en sådan.
Vad roligt att du fick träffa Mille. Vet hur du känner dig. Jag har inte kramat mina barn på flera månader.
Ha det fint kram <3

Svar: Det blir som en liten stuga med dörrar... Idag sitter kära maken och jag i hammocken, pratar om allt viktigt.. Här kan vi förlänga utevistelsen med en värmande brasa....Att se min brors tänk, musiken han valt, kanske kan dämpa sorgen, kram ❤️
Kort

2020-08-07 @ 18:44:44
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Jennifer´s syn på livet!

Åh vad mysigt med ett sådant krypin och perfekt att det är så stort! :D

Svar: Visst är det mysigt 😊
Kort

2020-08-08 @ 05:08:01
URL: http://nouw.com/jenniferssynpalivet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0