Vår fina skogssjö...

.... Den ligger 1,5 km från oss om man går genom skogen, det är många som fiskar där.. Vi badar hundar, hästar och oss själva 😊
 
Finns nog inget mer rofyllt än att sitta där vid strandkanten och titta på solreflexerna i vattnet.. Här tittar jag åt höger..
 
 ...och här tittar jag åt vänster... Det är en rätt liten sjö så vattnet värms upp rätt fort av solen
 
På den lilla holmen i bakgrunden häckar lommen..
 
 
Mille och pappa badar...
 
Inez och Arne leker på stranden..
 
Inez tar skydd hos Arne, de har fått syn på en fiskare på andra sidan sjön..
 
Mille och Inez leker...
 
Här ser det ut som Mille försöker fånga solen..
 
Arne älskade att bada och simma, här är han på väg ut för en simtur
 
Min häst älskade att bada..här står jag på stranden och fotar medan hästar barn och hund badar en härlig kväll i början av augusti......
 
Min dotter och hennes kompis svalkar våra hästar innan de rider hem..
 
Jag är och badar med hundarna när dottern kommer ridandes i sommarkvällen vid 22- tiden..Lagom svalt att ta en ridtur de varmaste sommardagarna....
 
Mille bara älskar att bada.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Vilken himla mysig plats, och blev så otroligt sugen på sommar nu när jag såg det här! WOW <3 Hoppas du har en himla bra kväll :D Kram <3

Svar: Jag älskar skogssjön och lugnet i skogen....
Kort

2020-01-26 @ 18:45:10
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Gunnel

Vilken idyllisk plats! Bilderna är så fina.

Svar: Ja det är en ställe för sinnesro ❤️
Kort

2020-01-27 @ 10:31:39
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: Lisa

Vilka underbara bilder. Vilken idyll både för människor och djur :) Otroligt vackert :) Vad man längtar till sommaren när man ser bilderna. Kram <3

Svar: Vi har älskat ställer från dag ett ❤️
Kort

2020-01-27 @ 11:29:23
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Jasmine

Vilka härliga sommarbilder!

Svar: Tack för orden. Vad kul att du gillade inlägget om vårt besök på fängelseön Alcatraz.

Kram

Svar: Kram och tack ❤️
Kort

2020-01-28 @ 20:54:13
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Annette

Din Arne är nästan på pricken lik vår hund som tyvärr saknas oss sedan i lördags. Så vacker. Är den han ren schäfer? Vår var mix med labrador men som en kopia av din. Trodde först det var hon på bilden.

Svar: Arne var en schäfer, mycket långhårig... Vi köpte honom utanför Flen men den uppfödaren är inte verksam längre tyvärr....Beklagar er sorg, alltid så tufft när man tvingas ta bort ett älskat djur... kram
Kort

2020-02-03 @ 11:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0