Solig fredag...

...Natten blev lugn, visst sprang jag och mätte Mille till 02:00 i natt och då låg han bra i värde så jag kunde lägga mig.. Somnade runt 03:00 och sov i 2 timmar för jag hade satt larm på klockan 5, Mille låg fortfarande bra i värde.. Kunde inte somna om, Mille gick upp klockan 6 för han vill ha tid på sig på morgnarna, en skön lugn frukost i en halvtimme, vila lite igen med you-tube klipp..07:50 åkte han och morfar till skolan..
 
Jag la mig igen och somnade vid 09:00 och sov till 11:00...Vid 01:50 var Mille och bästisen hemma igen, de kastade in ryggsäckarna och försvann direkt ut, men de var inte ute länge då Mille plurade i en lervattenpöl, jag kunde hälla vatten ur skorna så de förströdde sig inne i stället... Synd för idag var det riktigt soligt och fint väder..
 
Mille visar inga tendenser till magsjuka (än, peppar, peppar) I morgon får han komma hem igen för då har smittotiden gått ut...
 
Bild från i söndags, efter maten gick prinsessan (mitt barnbarn) in för att vila lite på maten.. Hörde hur hon skrattade och gullade, kikade in i sovrummet och där låg hon och kliade och pratade med Bosse..😄 Han FÅR INTE ligga i sängarna men bryter det alltid när prinsessan är här 😉...
 
När jag kommer in i rummet ser man hur skuldmedveten han ser ut 😂
 
MIn prinsessa har börjat teckna och måla mycket, hon är så snäll att hon ofta skickar sina alster och visar dem för mig 💗 Visst är hon duktig? 💗
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad skönt att Mille inte blivit smittad (ännu i alla fall ). :)
Vad härligt det ser ut med Bosse och prinsessan. Dom är inte dumma djur, dom passar på när tillfället bjuds haha :)
Men oj vad duktig hon är på att måla och teckna. En blivande konstnär verkligen :)
Klockren text på sista bilden :) Ha en fin lördag kram <3

Svar: Vi är så tacksamma att han klarade sig från magsjukan, skruttungen sa idag - mormor jag vill sova hos er inatt också ❤️.. Nej sa jag nu längtar mamma så mycket efter dig så ikväll skjutsar vi hem dig, men vi ses ju på torsdag som vanligt ❤️... Så glad att du gillade prinsessans bilder ❤️ kram
Kort

2020-03-07 @ 10:28:12
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0