God jul 🎄😊

Vi har haft en Underbar julafton hos dottern, sambon och Mille ❀ Fick Ă€ntligen trĂ€ffa dotterns svĂ€rmor igen ❀ Ha en fortsatt trevlig helg vĂ€nner... Fick min finaste julklapp av Mille, en present han gjort i syslöjden ❀❀ sitter pĂ„ vĂ€ggen nu sĂ„ vacker dekorerad med ett budskap till mig som rör mig till tĂ„rar av kĂ€rlek, ser min present var morgon jag vaknar, vi körde julklappsspelet i Ă„r, sĂ„ kul och vi bytte julklappar som vi redan hade, fick en almanacka med Carl Larsson motiv ❀ en pannlampa som lös mycket bra nĂ€r vi provade den... 100 kr var satt för var julklapp, tvĂ„ julklappar per person, sĂ„ BRA ..
 
-14,4 en fin julafton vĂ€ntar🎄😊 strax före 09:00 
 
Fint dukat med fin julduk..

dotterns fina detaljer pÄ matbordet
..
Mycket god julmat, . Jag hade med kalkon och köttbullar... Äggen som var jĂ€ttegoda hade dottern gjort och vĂ„ra höns vĂ€rpt dem...
 
Kalle Anka sÄ klart..De har en hÀftig Tv som anger fÀrgen pÄ bilden bakom pÄ vÀggen..
 
Bild frÄn 2019 nÀr vi firade jul hos dem sedan kom covid 19 och tvÄ Är vi inte firade tillsammans...
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0