Räven är på besök...

.. Var dag, igår vid 23 när jag pinkade hunden så låg min sko ute på gården, den hade hen hämtat uppe på trappan, gissa hur mycket Bosse sniffade runt? Jag lät den vara kvar då de skorna kan jag både ha och mista... Mina hönsgårdskor som alltid står på trappan då de blir något skitiga 😉
 
 
Då var vi inne på mormorsdag igen, vi kallade dagen så förr men idag är det både mormor och morfarsdag... Kära maken hämtar honom vid skolan och skjutsar hem hans cykel innan de handlar... Lite nedvarvning en timme innan de båda åkte ut och körde bort en massa ris, sedan körde de hem en del ved från björkarna men massor finns kvar ännu, det var stora björkar... Mille gillar att jobba.. Sedan lagade vi hans utvalda mat för dagen 😊
 
Här kommer de med ett vedlass, kolla vindrutan på bilen där lönnens färgprakt syns...
 
Ju äldre vi blir desto gladare blir vi för den yngre generationens vilja och krafter..💗
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0