Mycket om katten Börje đŸ˜»

Kan inte lĂ„ta bli att lĂ€gga in kvĂ€llsbilder pĂ„ vĂ„r Ă€lskade Börje, skulle natta hönsen kl 20:00 och dĂ€r lĂ„g han pĂ„ trappan i den vĂ€rmande kvĂ€llssolen och sov ❀ GĂ€spade stort 2 ggr nĂ€r jag störde honom, sprang in efter mobilen, Börje gillar inte vĂ„ta grĂ€smattor sĂ„ dagen har mestadels tillbringats inne och pĂ„ trappan..
 
Du skuggar mig vid din fotografering 😒
 
TÀnk att man inte kan fÄ sova ifred? 
 
I början "bet" han oss nĂ„gra fĂ„ gĂ„nger, inte hĂ„rt, bara markerade de tvĂ„ första veckorna, dĂ„ tĂ€nker man direkt vad har du varit med om 😞? Idag Ă€r han en "snackiskisse" som jamar pĂ„ vĂ€g in till oss frĂ„n gĂ„rden, nĂ€r han kommer in och ibland nĂ€r vi gosar ❀ Det har Ă€ndĂ„ gĂ„tt fort i förstĂ„elsen oss emellan, en vinter sĂ„ Ă€r allt klart gissar jagÂ đŸ‘â€Â 

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Vilken lyxtillvaro för Börje. Kram

Svar: Kram Gunnel, vi gör allt vi kan för att han ska trivas 💖 och han bevisar idag att vi förstĂ„r varandra 💖
Kort

2023-07-23 @ 09:28:15
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: Heléna

Börje Ă€r ju helt underbar! JĂ€ttefina bilder pĂ„ honom! Jag har ocksĂ„ pratglada katter hĂ€r hemma. Selma pratar mest nĂ€r hon har bestĂ€mt att vi ska leka. Jag hör henne komma genom hela lĂ€genheten pratandes med en lurvboll i munnen som hon sedan lĂ€gger framför mig och vĂ€ntar pĂ„ att jag ska kasta. Inte bara hundar som hĂ€mtar saker man kastar utan det gör Selma ocksĂ„. Hoppas du fĂ„r en riktigt fin fortsĂ€ttning pĂ„ kvĂ€llen! Kramar 💖

Svar: Jag har lĂ€st att katter inte "pratar" med varandra naturligt utan att det Ă€r vi mĂ€nniskor som lĂ€r dem det, de spottar och frĂ€ser nĂ€r de möts som inkrĂ€ktare pĂ„ gĂ„rden/reviret.. Inget gulligt jamande som vi fĂ„r till oss som Ă€gare 💖 Kul att Selma talar om att nu vill hon leka đŸ˜» Vart djur Ă€r unikt i sin personlighet som vi mĂ€nniskor och att deras Ă€gare plockar upp personligheten som du 💖 Kram och hoppas du fick en fin kvĂ€ll, kram 💖
Kort

2023-07-23 @ 19:30:32
URL: http://haldhagen.blogg.se
Postat av: Heléna

Kikar in och önskar dig en riktigt fin dag! Jag ska trĂ€ffa en vĂ€n i eftermiddag och gĂ„ och Ă€ta lite mat med henne - ska bli jĂ€tteroligt. Hon har precis fĂ„tt ett till litet barnbarn sĂ„ jag fĂ„r nog se en massa söta bebisbilder. Stor kram till dig 💖

Svar: HĂ€rligt att Ă€ta middag ute ibland, hĂ€r sker det sĂ€llan 😞 Gissar du fick se mĂ„nga söta bebisbilder 💖 kramar
Kort

2023-07-25 @ 10:40:06
URL: http://haldhagen.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0