Skrev ju tidigare..

... Ett inlägg att Börje både bet och rev mig, inget jag särskilt bekymrade mig om, vi hade ju inte lärt känna varandra då han kom till oss i mars, 5 år gammal..
 
Idag har vi en katt som älskar oss 💗 När kära maken handlat och kommit hem möts han av Börje när han stängt av bilen och följer med honom in..
 
Har inte funnits några tendenser att bita eller klösa oss, nu litar Börje på oss till fullo..Igår satte kära maken foten på en pinne som satt fast i pälsen när han kom in, Börje traskade på till min säng för gos, innan blev det ofta försvar.. Som jag skrivit tidigare tycker jag det är förskräckligt att en katt inte kan sköta sin päls själv 😥 Jag borstar honom var dag, ibland sitter skräpet för hårt och han gnyr.. hjärtat gråter men han försöker inte försvara sig längre..
 
Idag delade vi, Börje och jag på en kycklingklubba , ÄLSKAR denna ljuvliga katt som signalerade har du lite mer godis matte genom att sätta tassarna på mitt knä 💗
 
Vår mest bortskämda katt 💗 Gissar Börje inte haft ett så lätt liv tidigare, så borskämdheten bjuder jag gladeligen på 💗
 
Älskade skräpsamlare 💗
 
Två fårskinn är favoriter 💗 De får skakas med jämna mellanrum då Börje drar in mer skräp på en dag än två schäfrar 😂
 
Att förlora tre djur, på två år blev tufft, djursorgsrädslan tog över 😭
 

Inez fick lymftumörcancer 2021, hon skulle fylla 11 år månaden efter.. Så saknade alla tre 💗

 
Så var det katten Rambo som fick njurproblem efter ett huggormsbett några år tidigare.. Trots veterinärvård på Evidensia Strömsholm med massor av dropp för att späda ut giftet..
 
Och 26 oktober förra året försvann Bosse, med flera tumörer efter röntgen, skulle fyllt 9 år drygt en månad senare...
Bosse och Arne älskade verkligen sina katter, här "lillgutti" som fick tutta (suga) på hans läpp 

💗

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Så underbart att Bose äntligen får bli bortskämd. Alla djur borde få ha det så. Kram

Svar: Ja! Börje är den mest bortskämda katt vi haft 😉 Men det är han värd 💗 kram
Kort

2023-10-17 @ 13:00:25
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com
Postat av: Heléna

Underbara bilder på alla dina fina fyrfotingar ❤️ Förstår att du saknar dem allihop och Börje har verkligen haft tur som har hamnat hos er ❤️ Hoppas du får en riktigt fin fortsättning på kvällen vännen! Jag ska gå ut och äta grekiskt med Calle om en stund. Stor kram kära du och massor av kissegos till Börje 🥰💖😻💖

Svar: med ett liv fullt med djur så blev det så tomt med bara hönsen, de är supergoa och personliga. fjädrar är nästan lika goa att smeka som en hund och kattpäls, men de fyrbenta fanns i huset i vår vardag ❤️ Ha en härlig kväll och Grattis på födelsedagen ❤️
Kort

2023-10-18 @ 17:39:08
URL: http://haldhagen.blogg.se
Postat av: Elenor

Önskar att alla djur fick sån kärlek och omvårdnad🧡 Man saknar de som inte finns men vi får glädja oss över de minnen som finns kvar. Ha en fin helg alla ni🤗

Svar: Kram och tack för goa ord 🧡 jag gläds åt alla minnen från alla djur 🧡 kram och önskar dig en bästa helg! 🧡
Kort

2023-10-20 @ 09:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0