Så härlig helg...

På fredagen kom ju grabbarna som utlovat, regn utlovat hela dagen, de skulle skjuta med luftgevär och morfar köpte måltavlor och skott.. Inget av de två gevären fungerade längre.. Beställde ett nytt luftgevär, de får bara skjuta mot måltavlorna på gården...
 
Lite senare ringde Milles halvsyster, är ni hemma? Hon var välkommen, sexmånaders valpen Enzo var med 💖 så söt, 😊 Blev några kontroverser med Börje, då hunden var nyfiken, inte Börje men han ville komma in till sitt hem, med så många personer drog han sig till ladan igen..
 
Blev en pizzakväll då grabbarna och kära maken inhandlade dem, sedan kortspel och skämt, så  försvann ungdomarna vid 21..Milles syster ville sova kvar, men jag sa nej, hon får sova kvar utan hund, då vi har ingen susning om Börjes hunderfareheter, hon delar hunden med en syster..med alla katter och hundar hon upplevt här på gården hos oss blev hon nog lite oförstående vad som var hindret, jag förklarade och hon förstod..
 
Våra djur på gården prioriteras först.. Kom och sov över när du vill utan hund, men Börje går först..
 
Kräftskiva idag med hela familjen och min fina vän och dotterns svärmor, vi fann varandra direkt 2018 första gången vi träffades, tvillingsjälar, så kul , svärsonens västerbottenspaj så gott 💖, fick en nyhet som vi bara älskar  💖  meddelar er senare då dotter och svärson inte idkar sociala medier..
 
Jag fick båda barnbarnen vid sidan av mig 💖💖 .. Maskade svärsonen ...
 
Dottern hade plockat in några av sina blommor, blomman till höger är lika stor som en tallrik...
 
Barnbarnet blev intervjuad i radio, hon har bara en termin kvar på universitet 💖
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Heléna

Åh - vilken underbar helg du har haft vännen! Jag älskade att skjuta både med luftgevär och luftpistol när jag var yngre. Vi fick också bara skjuta på måltavlor inne i en lada. Så mysigt att ni blev så många som åt pizza tillsammans och spelade kort. Jag förstår att du sätter Börje i första rummet! Tror många katter reagerar som Börje och går undan när det blir för många människor på en gång och dessutom en liten hundvalp som han inte känner. Underbart med kräftskiva! Vi har inte haft det än i år, men ska se om vi kan få till det snart. Vilka vackra blommor! Är det dahlior? Så roligt att ditt barnbarn blev intervjuad i radion och så söt hon är! Fantastiskt och underbart med roliga nyheter ❤️❤️ Snart dags för sängen för mig så jag säger god natt och på återseende imorgon! Stor varm kram till dig fina du ❤️❤️





Svar: Ja det var en fartfylld helg med mycket gott att äta ❤️ och med de allra käraste i mitt liv ❤️... Jag vet inte vad det är för sorts blommor men enorma var de, kram vännen ❤️
Kort

2023-08-27 @ 22:28:45
URL: http://haldhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0