Nu ledig en vecka =)

I fredags direkt efter jobbet skjutsade min man mig till Västerås, där hoppade jag in i sonens bil och sedan bar det av till Stockholm. Framme vid 19 hos dottern, lite småmys, prat och idol innan jag och sonen ramlade i säng, trötta efter en arbetsvecka.
På lördagen tog vi det lite lugnt fram till 16 när vi skulle åka på 50-årskalas.. Milton var den snoffsigaste killen på kalaset, han var nog den enda som bar slips =)


Snyggaste killen på festen!
Denna underbara lilla kille var vaken nästan hela kvällen, från 17 till 00:20. Inte en enda gång blev han missnöjd på hela kvällen.
Men han somnade gott när vi åkte hem o sov därefter tungt =)
Festen var suverän, god mat och underbara människor, så kul jag hade =)

På söndagen bestämde jag o dottern att vi skulle åka och titta på en kattunge som hon tingat...Med sonens GPS hittade vi lätt, inte en enda felkörning trots att vi skulle in på mindre vägar i Nacka..
Efter bara några minuter hade både jag o dottern smält för den ljuvligt charmiga lilla kattpojken, om två veckor får hon hämta honom. Förstår att det blir en lååååååång väntan för henne.


Min dotters kattunge...våra hjärtan smalt direkt =)


Två av hans systrar..nästan identiskt lika...


Två systrar till...hade gärna tagit ett par oxå...om det inte varit för Gurra..han är INTE snäll mot andra katter..

När vi kommit hem till dottern var det bara att packa ut allt i bilen för den långa färden hem.
Hela vägen hem låg dimman och diset tätt..Min son kör lugnt och säkert, så strax efter 18 var vi i Västerås där min man hämtade upp mig...Ner till stallet direkt jag kom hem, puss på mulen och lite gos med kaninerna..En toppenhelg till ända!
Nu en veckas komp, ska bara slappa och ta det lugnt,,kanske, kanske blir några fönster tvättade oxå ;)
Trackback
RSS 2.0