Underbar lördag.....

....och bortskämd blev jag. När jag kom var det bara stearinljus tända överallt, brasan brann med sitt vackra sken och spred go värme...Vi började med att äta och prata i över en timme....Sedan blev det bastubad i en och en halvtimme, när vi blev för varma satte vi oss på hennes veranda i 18 gradig kyla med bara handdukar på oss, sedan hoppade vi in i bastun igen =)
När jag duschat skulle jag ha lite fotbehandling med en jättebra kräm, på med strumpor och det skulle verka över natten, sedan blev det massage i massagestol, värsta, bästa spabehandlingen ;) Blev så ompysslad ♥
Sedan satt vi uppe och pratade till klockan blev tre, då blev det läggdags och jag somnade ovaggad efter 5 minuter ;) ...
Tack min goa vän för en UNDERBAR kväll! ♥♥♥

Idag jobbar jag som vanligt och sedan blir det en intressant föreläsning ikväll i  stora staden, önskar er alla en bra måndag och vecka!


Ingen gör så mysigt och välkomnande som min väninna...


Hela hennes hem är mys och värme, jag känner mig alltid så välkommen och blir så ompysslad ♥


Nygyggda bastun, drygt en månad gammal, än så länge omålad men den fyllde sin funktion lika bra ändå ;)


Ordspråk: De människor som fått mest ut av livet är inte de som levt ett sekel, utan de som levt varje minut. / Colette
Trackback
RSS 2.0