Till min tvillingbror...


Christers älsklinglåt ♥

 

 

Några ord till dig Christer, min tvillingbror.

 

Satt på natten vid datorn igår, vår födelsedag...

den har vi alltid delat brorsan och jag...

 

Att vara tvilling är något speciellt och kul...

Vi har varit nyfikna ihop på våra presenter till födelsedag och jul...

 

Tänker på när vi gjorde bus och lekte ihop, skrattade och slogs en del...

hur vi försvarade varann, ställde upp och hjälpte när något blev fel...

 

Du brorsan är min barndom, du var min bästa kamrat och vän...

Vi växte upp du flyttade långt bort och sen...

 

Vi träffades sällan men telefonen gjorde vägen kort....

Men nu kära bror har du flyttat för långt bort....

 

Inatt fick jag tel om att du är död, du finns inte mer...

En tung födelsedag det blev, inget roligt sms idag du skrev....

 

Jag vet att du vet att vi firade dig med, vi är ju två och har alltid varit...

så länge jag lever så firar vi våra födelsedagar ihop tills även jag har farit....

 

Sov gott kära bror ♥, vi ses ♥, kram ♥ från syrran

 

 

 

 

Ordspråk: De döda är inte borta, de har bara gått ett stycke i förväg. /okänd

Trackback
RSS 2.0