Mille vecka...

....har det varit och så roligt vi haft och så ovanligt tidigt mormor somnat om kvällarna ;)
Mille kom i måndags och som vanligt så sov jag dåligt den första natten, omedvetet spänner jag mig nog och lyssnar på ALLA ljud från honom. Nästa natt sov jag gott igen =) Vi har hunnit med allt på morgnarna och haft god marginal  till min jobbtid. Det märks oxå att Mille blivit större och kan så mycket själv. När Mille somnat vid 19 på kvällen så har jag legat kvar i sängen och kikat på TV-program som jag missat. Jag har trådlösa hörlurar så han har inte blivit störd av mormors tittande =) Igår somnade jag 20:30 och vaknade 06:30, pigg och glad.

Ikväll kommer mamma hem från sina studier och hämtar honom...så TOMT det kommer att bli.

Lite bilder från vår vardag!

Välling i fåtöljen sedan blev det en liten stund med barn-TV, kompisarna är alltid med som sällskap ♥

Sedan dagis och jobb för mormor. I tisdags blev vi bjudna på semlor på dagiset, Mille hade varit med och bakat =) Semlorna var jättegoda!

Matlagning och efterrätt, här gör Mille och jag fruktsallad som räckte i två dagar =) Jättegod.

Mockning av stall står ju på dagordningen, nu kan Mille köra den tomma skottkärran själv =)

Utelek några timmar så klart....

...på onsdagen var det gympa som vanligt...

...en av veckans höjdpunkter....

....så jättespännande med så många roliga saker att pröva och roliga lekar med alla andra barn.


...Sedan sovdags. Vi har läst två Alfonsböcker var kväll och när jag sagt att nu ska vi sova så har det tagit 5 minuter tills den lilla godingen sovit ♥


Idag har vi haft så varmt och härligt, känns verkligen som att våren är här =)
Hustaket är helt bart och snart stalltaket oxå.

Man ser hur blött det är i varje spår, hundarna busar och Mille är ute och spankulerar =)

Ordspråk: Det kan inte bli någon kris nästa vecka. Min fickdagbok är redan full/ Henry Kissinger
Trackback
RSS 2.0