Varit och är fortfarande sjuk...

.. I tisdags natt när jag började kräkas så fortsatte det senare på dagen, bla när jag skulle ta febernedsättande.. Nästa dag 39, 1.. tillbringade mestadelen av dagen i sängen,  sover länge för att hämta krafter...
 
Efter två dagar med ingen mat, magen tom så var all ork och reservkrafter borta.. Har man svultit i ett år och kroppen knaprat alla muskler (26 kg) så är man inte tuff när man går ut till hönsen..
 
När vi sedan kunde äta lite så kom vår förkylning, vi nyser, hostar och harklar, är det den nya formen av covid som dykt upp? Media ljuger, larmar om covid, klimatförändringar som vanligt, får väl som vanligt lita till mitt eget förstånd.. Förhöjd temp som vanligt i morse, försöker sova mig frisk, då jag är så trött..
 
Lite roliga bilder..
 
Börje kommer klara vintern perfekt med denna pälsmassa 💗
 
Börje älskar sin blötmat ❤
 
 
 
Två nätter i rad sov han hos mig ❤ så mysigt när vi delar varandras värme..
 
Katter och kartonger, vad har de gemensamt förutom att katter älskar dem, ju mindre desto bättre 🤣
 
Jag är långtifrån pigg och frisk.. Men tack kära vänner för att ni bryr er 
💗
 
 

Kommentarer
Postat av: Heléna

Hoppas att du mår något bättre vännen! Som om det inte räckte med att du skulle kräkas utan du skulle åka på en rejäl förkylning också! Hoppas det inte är den nya typen av covid... känner att det räcker med elände för dig nu! Så fina bilder på finaste Börje! Massor av stora varma kryakramar till dig min fina kära vän ❤️❤️❤️

Svar: Tack fina Helena ❤️ Barnbarnet var här idag men fick hålla sig utomhus, de hade varit sjuka i veckan och det var hans första dag i skolan för veckan.. Mormor när ni är friska igen så äter vi torsk med ägg och persiljesås ❤️ Självklart sa jag ❤️ jag hoppas nästa vecka levererar friska morföräldrar ❤️
Kort

2023-09-07 @ 13:43:25
URL: http://haldhagen.blogg.se
Postat av: Blondina

Krya på dig fina du ❤️❤️ Hoppas de inte är covid eller så.. fy.. man är sååå less på skiten.

Svar: Jag har haft covid tidigare, har inte tagit prov men såg att Patrik Ekvall hade samma symtom som jag, kanske bara en höstförkylning som var drygt lång 😞 Tackar för omtanken ❤️
Kort

2023-09-13 @ 10:38:29
URL: http://blondina.se
Postat av: Blondina

Vilken söt kisse ❤️❤️ Krya på dig

Svar: Tack ❤️❤️ Mår bättre men nyser och hostar fortfarande ibland, vår katt Börje tog vi hand om i mars, då fyllda 5 år, han skulle lämnas nyrakad i den vinterkylan som var då, ägarna skulle flytta till Norge.. skrev om det här https://kort.webblogg.se/2023/march/jag-som-inte-skulle.html#comment
Kort

2023-09-14 @ 14:36:44
URL: http://blondina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0