I lördags hade vi babymys ❤

Ringde dottern och sa att jag ville hålla Lillan, har noll koll på 26 kg muskler som försvunnit efter mitt icke proteinätande år  (gissar min cancer ställde till det), vågar inte sitta på en stol och hålla henne men med kuddar i soffan som stödde mina armar vågade jag hålla i guldklimen på nu över 3 kg. Hon kikade på sin mormor och morfar ibland 💗
 
Man glömmer så lätt hur små spädbarn är då dottern vägde mindre än Lillan 💗 En liten och helt fantastiskt välskapad hand och välskapad liten individ 💗
 
Dottern gosar med Lillan efter amning, dottern stryker henne lungnade över ryggen, en liten rap som följd, men här är hon vårt tredje älskade barnbarn 💗
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda (Swedish Passport)

Åh så mysigt med bebisgos :)

Svar: Toppenmys med ett nytt litet barnbarn ❤️, ser att du reser mycket, en enda utlandsresa har jag gjort i mitt liv då djuren på gården tagit all vår tid, djurvakter är svåra att få och som man litar på ❤️ Men älskar att vi alla på bloggar delar vår vardag och livstilen vi valt och följderna av våra livsval ❤️
Kort

2024-03-11 @ 07:12:41
URL: http://swedishpassport.com
Postat av: Jasmine

Så mysigt! Än en gång grattis till barnbarnet.

Svar: Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar.

Kram

Svar: Precis som du gjort så exponerar vi inte vårt barnbarn efter föräldrarnas önskan, kram
Kort

2024-03-12 @ 17:40:28
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Jasmine

Svar: Tack för din kommentar.
Kram

Svar: Kram Jasmine ❤️
Kort

2024-03-13 @ 22:09:26
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Elenor

Åhh så härligt med ett litet nytt liv, jag blir lite smått avundsjuk. Ta vara på den lyckokänslan💖

Svar: Jag hade landat i bara två barnbarn tidigare, på kräftskivan i höstas fick vi nyheten att vi skulle få ett barnbarn till 💖En så stor glädje och lycka, jag blev mormor igen och min fina vän farmor, min dotters svärmor 💖Jag är så lycklig💖
Kort

2024-03-14 @ 09:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0