Glad påsk ♥

Glad påsk till er alla vänner ♥ Hoppas ni får en härlig helg! Själv ska jag fira påsken med mina barn och barnbarn här hemma ♥ Här kommer några bilder från igår och idag =)
 
Mille dekorerade inför påsken, se så fint det blev ♥
 
Hönan vars mage ska fyllas med godis är på plats =)
 
Tyvärr hann inte påskriset slå ut, men med fjädrar blir det vackert ändå...
 
Här kanske ni undrar vad dottern och jag gör för häxkok?...
 
Jo vi fixade våra vackra påskägg, här några utvalda ;)
 
Vi fick sedan besök av en liten söt polis, skjortan och en trailer med traktorer fanns i påskägget från mormor och morfar =)
 

2013-03-13

Så har sportlovet passerat och våren kändes som den var i antågande, men den har avstannat ett tag nu med mycket kalla nätter. I förrgår hade vi -18,8 i gryningen och i morse -11, nu är det redan -14,4 och allt som var barmark är nu igensnöat efter nattens snöfall. En vurpa har jag hunnit med i år oxå, slog omkull mig i måndags på isen när jag var på väg till bilen efter avslutad jobbdag...tänkte ju mest på att datorn inte skulle gå sönder så knä och hand fick ta lite stryk ;) Visst är det konstigt att vi är mer rädd om äggen i kassen eller datorn än vår egen kropp, sedan kikar man försiktigt efter svordomen om någon såg fallet, borstar bort snö och haltar vidare till bilen....
 
Ett mysigt sportlov blev det, på onsdagen kom min älskade prinsessa ♥ Först blev det en träff med kusin och faster med pizza och kebab
 
Gott var det =)
 
....sedan Milles barngympa med älskade ♥ roliga kusinen ♥
 
Min vackra prinsessa ♥♥
 
Vi softar och tar det lugnt med lite TV-tittande =)
 
Prinsessan och Inez älskar varandra och här är det lydnadsdressyr, prinsessan har gömt en sak och Inez väntar spänt på kommandot "leta"
 
Har man varit duktig så belönas man med "hopp och lek"
 
Mille lekte med solrosfrönen till fåglarna under vår dressyrträning ;) Full koncentration.
 
Här lite mer lydnadsdressyr, Inez går fot och har full koncentration på sin förare ♥
 
Världens mest älskade dressyrekipage ♥♥♥ Mina älskade tjejer ♥♥♥
 
Här kommer "tyck synd om mig" bilden ;) Ser ut som en vanlig 5-årings knä =) mitt knä efter vurpan i måndags, konstigt nog höll jeansen....
 
 

RSS 2.0