28 november


Gustav sover uttsträckt i vår säng =) Bild från idag!



Igår köpte jag 12 hyacinter och en julstjärna, gör egna arrangemang i korgar och krukor varje år. Den goaste doft jag vet är från hyacinter.

Kom inte ut på nätet igår, jag och min man dividerade om vad felet kunde vara. Vi brukar ha problem med telefonen när det blir vattensjukt i markerna. Händer ibland att vi är utan fast telefoni i någon månad. Jag trodde det var modemet som packat ihop och min man trodde att det var pga samma trubbel som vi brukar ha med telefonen. När han satt och tittade på TV plockade jag fram ett nytt nodem som vi hade fått för ett år sedan från telia, kopplade i det och vips..... så funkade allt igen. Gissa om jag var STOLT när jag ropade på min man och sa åt honom att komma och titta =)

Lägger in en bild på min kära katt Gustav, man kan knappt tro att det läkt så fint på en vecka. Fick igår reda på att en räv var uppe på vår trappa när vi var på jobbet i fredags. Vi har en räv som tillbringar mycket tid på vår gård, har själv fotat honom när han är uppe på trappan. Han får gärna vara hos oss, tror inte heller att det är han och Gustav som slagits.

Igår blev mitt underbara barnbarn 6 månader. GRATTIS till lilla Mille!


Världens goaste baby ( min dotter har tagit fotot )


Kommentarer
Postat av: Jennifer *

ah !

¨<3

2009-11-29 @ 12:45:37
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0