Så mycket som händer just nu....

Hjälp! Så mycket händer just nu att jag har fullt upp med att sortera och fundera hur jag ska lösa allt på bästa sätt.
Både på det personliga planet och på jobbet har det hänt mycket tuffa saker. EN olycka kommer aldrig ensam är talesättet och det stämmer just nu.
Känner mig litet som Edward Munchs tavla skriet! Vilken sak tar jag tag i först?


Edward Muncks tavla "skriet". Bilden lånad från nätet.

Katten är bättre, pannan är snart helt läkt, bara ett sår över vänster öga som spökar nu, där kan jag dra en lättnadens suck i alla fall. Ska försöka hinna ta en bild på Gustav och lägga in i morgon.
Imorgon blir det Arosbygden eller granngården eller har det bytt namn igen? Nåväl, vi ska handla in några månaders kraftfoder till hästen =). Kan slå vad om att vi glömmer kaninernas saltsten? Både jag och mannen har tagit ledigt från jobbet från 13:00 i morgon. Tror jag ska bjuda honom på en god middag ute då ;)


Min älskade katt Gustav, här ligger han i Miltons babygym =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0