Tisdag....blev en lååååååååååååång dag!

Somnade i soffan när jag tittade på "mannen som pratar med hundar" igår...när jag väl kvicknade till vid 21, så gick jag ut och gav djuren kvällsmat och rastade hunden för kvällen...
Somnade före tio...vaknade klockan 03:20 och insåg att jag fått min natts sömn...jaha! vad ska jag hitta på nu då??? gick och småpysslade en halvtimme, sedan tänkte jag att jag skulle lyssna slut på CD 10 i min ljudbok "östermalmsmorden"....somnade nog om vid spår 11 skulle jag tro...får lyssna ikväll och höra vad jag känner igen... Min man väckte mig som vanligt med färdigt kaffe, sedan hade jag över två timmar på mig innan jag började jobba....så skönt att skrota o ta det lugnt =)
Så många tel.samtal idag, känner mig mickrad i hjärnan av mobilen :P Kom hem vid 16:35...satt fortfarande och pratade i mobilen när jag stängde av motorn...katten satt på trappräcket och väntade på att få komma in, han hade ju gått ut när jag var hemma på lunchen och var så HUNGRIG nu =)
Dålig mottagning inne i huset, så jag satt kvar i bilen och pratade färdigt....Plopp sa det...satt inte min kära Gurra på motorhuven och tittade uppfodrande på mig att komma ut....Tycker han är helskön...Han vet vad han VILL och har inga problem att göra det klart för oss....


HOO HOOO...vill in nu! Gurra på motorhuven, dålig bild i mörkret, tagen med mobil =) Min underbara o knasiga katt....  =)


Pratade i tel på jobbet...såg denna underbara solnedgång genom fönstret...även denna bild tagen med mobil =)

Kommentarer
Postat av: emmy

Jävlar vilken fin header! Diggade den verkligen! Keep up the good work ;) Kolla gärna in min blogg & dela med dig av dina åsikter :)

2009-11-04 @ 12:33:09
URL: http://impulsbruden.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Haha, han är för skön Gurraplurra!

2009-11-04 @ 21:40:03
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0