Tuff vecka.....

Har inte orkat eller kunnat förmå mig att skriva på två dagar... I torsdags blev mina närmaste kollegor/vänner avskedade pga besparingar...har känt en stor SORG! Sååå jag kommer att sakna dem...kan inte beskriva med ord hur det känns....en av dem hade 17,5 år på "bygget" men det hjälpte inte...man var uppe i 20 års anställning för att få vara kvar =(
Natten till fredagen sov jag nog bara ca 2 timmar, trött som sjutton på jobbet igår..la mig o sov två timmar direkt jag kom hem...somnade runt 23 igår och vaknade 10 i morse...all sömn behövdes!

Idag har jag och min man jobbat ute och förbättrat staketet till hästen, det regnade och haglade stundtals när vi jobbade, men vi kämpade envist på...
En strålkastare har vi satt upp för att vi lättare ska kunna jobba ute på gården i mörkret...skönt! jag är ju mörkrädd oxå =)
I morgon fortsatt jobb ute, lite mer "hagstägning" och kaninernas box ska göras klar så de kan flytta in!
Somnar nog gott ikväll oxå =)


Stumpan och stampe...mina goa kaniner som ska få flytta in i stallet över vintern..


Kommentarer
Postat av: Jocke

2009-11-07 @ 15:56:48
URL: http://jocker.webblogg.se/
Postat av: Jocke

Kändis ju :O

Tack desamma!:D

2009-11-07 @ 15:59:05
URL: http://jocker.webblogg.se/
Postat av: sanna

tack!:)

desamma hörru, vad gör du idag?:)

2009-11-07 @ 17:13:26
URL: http://buckwheat.blogg.se/
Postat av: Stina

Tack för besöket och kommentaren hos mig.

Du verkar ha en himla massa mysiga djur och en trevlig blogg ... återkommer gärna till dig !

Ha en bra dag !

2009-11-08 @ 07:14:33
URL: http://billiejean.bloggagratis.se/
Postat av: Fredrik Werner

20 år för att få stanna!? Det är förjävligt, man blir uppriktigt sagt upprörd. Varför är det skolan som ska göra alla nedskärningar jämt. Synd att det alltid är pengar som styr. Sköt om dig och hälsa alla (som är kvar).



Söta kaniner by the way;)

2009-11-08 @ 11:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0