Lördag med sedvanliga lördagssysslor =P

Idag tog jag krafttaget och gick igenom huset..Måste erkänna att latmasken bitit mig en del o jag har bara samlat ihop de värsta hundhårshögarna o sopat upp det värsta gruset vi o hunden dragit in...med en långhårig schäfer blir det en hel del hår i pälsbytartider....två veckors tvätt väntade även på mig, varit lat även där =)
När nu föresatserna var så goda, med en ljudbok i mina trådlösa hörlurar, HÄR SKULLE STÄDAS...Då visade det sig vara stopp i dammsugarröret =(
Men min man fann på goda råd, han har ju rensband till avloppet, fixade även stoppet i röret galant...
Så nu sitter jag här nöjd! känns inte som om man går på en sandstrand längre när man är barfota =)
I morgon blir det dammtorka ; ) ...Tror jag...men man kan ju ändra sig.....



Min vackra och helt underbara "hårboll" Arne...han är värd all städning =)....(bilden tagen av min dotter)
Trackback
RSS 2.0