T-R-Ö-T-T

Lång dag idag, många möten...jag o en kollega fick drygt en timme mellan två möten, vi sticker till kondis o laddar batterierna tyckte jag :) med en stor ägg o ansjovismacka o en varsin balja kaffe vaknade vi till liv igen...vi pratade om allt...utom jobb :)
Min kära make förberedde allt till djuren ikväll, så skönt att bara få gå ut senare o natta o mata djuren :)
Vårt teamwork fungerar som alltid bra, han är kvällstrött o morgonpigg (nåja, vad definieras som morgon???? )
Jag är defenitivt kvällsmänniska och bara ryser av ordet morgon :( tyvärr nedärvt det till mina barn!

I år har jag fått tre sovmorgnar, jag gläds och förvaltar dem väl ;)
Är ikväll för trött att skriva något mer....så jag ska dra på värmen o slå mig ned i soffan, titta på IDOL och bara slappa :)
Är fortfarande inte bra :( Väntar bara på en öroninflammation...känns som någon kör en strumpsticka in i örat då o då...förkyld fortfarande o har en hes Whiskeyröst....inne på tredje veckan...inte kul...



Trackback
RSS 2.0