Tillbaka igen....



Hej igen!
Snart ett år sedan jag bloggade sist och så mycket som hänt. Vi begravde mamma i full snöstorm i början av februari. Sedan var det dags att börja tömma huset som mamma och pappa bott i över 50 år. Ett jättehus med vind och källare, med andra ord så fanns det mycket samlat och många minnen. Vi syskon hittade alla saker som betydde mycket för oss från vår uppväxt (kallar det för "snuttefiltar") men de behövdes i sorgen. På våren gick gården ut till försäljning och i juni var det klart. Så glad över att mammas bästa vän köpte gården, vet att mamma sitter i himlen och ler åt det.

I början av juni köpte vi en liten valp, en tik denna gång, så mycket glädje hon tillfört och tillför vårt hem. Idag är hon 8 månader och en levnadsglad liten tjej. Sotis (vilkatten) finns kvar hos oss, han och Gustav kommer hjälpligt överens, de ser mest till att inte komma i vägen för varandra, vapenvila kallas det kanske för ;)

Milton är nu över ett år, en go och glad liten kille. Meja dansar fortfarande, är jätteduktig i skolan, och är världens omtänksammaste tjej <3 Jag är så STOLT över båda mina barnbarn.
Ska nu försöka få tid att uppdatera min blogg, kanske inte varje dag men någon/några ggr i veckan =) Bloggar gör jag bland annat för att mina barn och syskon bor långt ifrån mig, så även för mina vänner. Därför sätter jag också in många bilder, det blir mer personligt då =)

Sätter in lite bilder från året som gott!

Översta bilden:
Milton ska bada, bilden från november


En trött kille, pappa fyller 30 år och det ska snart bli kalas =)


Jag var barnvakt på 30-årskalaset, som vanligt så gick munnen i ett ;)



Söta meja och Milton åker ruschbana tillsammans.


Meja....det vackraste jag vet <3


Inez, vår tikvalp...första dagen hos oss...


Så vacker tjej, nu syns det att hon är en ståtlig schäfer =)


Vår underbara Arne, så vacker kille <3


Bild på mig från i torsdags, vår skola hade vår årliga Nobelfest, jag har klätt upp mig med lite bling,bling för mina kära elevers skull. Ville inte de skulle möta vardags Christina på festen =)
Trackback
RSS 2.0