fredag igen =)



Vaknade ett par ggr inatt, tittade på en skräckfilm om varulvar i Canada igår på fritidsgården med några flickor. Rädda var vi och kikade mellan fingrarna allt som oftast.
Minns inte att jag drömde något om filmen inatt, men jag kommer hem vid 22:30 och har svårt att varva ned, timmarna går. Sedan ska jag vara pigg och alert 09:15 igen. Inser att åldern tar nog ut sin rätt =) Men gillar mitt kvällsskift och vill ha det kvar.

Idag var det en höjdardag på jobbet, IGEN =) Ungdomarna hade tre prov efter lunch. De bad mig hjälpa dem med SO-provet på lunchen, vem kan motstå det? Fick lite trätor av ungdomarna för att jag blev sen (pga tel.samtal) Blir så glad över deras vilja att prestera bra resultat. Kan avstå varje rast när deras vilja är så god =) Håller nu tummarna för deras resultat.

Här fortsätter vår vackra vinter att öka på snödjupet och kylan håller all snö kvar. Så vacker vinter i år, njuter i fulla drag =)
Sätter in några bilder på djur och snö =)



Vi brukar ha tre ekorrar på besök, men idag har vi bara sett denna.


Vår mycket stora schäfer nästan försvinner i snön, här står han och pinkar, vi har över 70 cm snö.


För att hunden överhuvudtaget ska kunna ta sig fram i djupsnön måste han hoppa sig fram =)


Vår vackra vita vintervärld <3


Underbar morgonhimmel.


Så vackra granar.



Trackback
RSS 2.0