Älskar djur.....

....och har alltid gjort det, denna djurkärlek har jag överfört till mina barn. De har växt upp med allehanda djur och haft mysiga, varma och mjuka sängkompisar sedan de var små ♥ Min första egna katt födde sina ungar i spjälsängen bredvid min 10 månaders sovande son.


Denna katt älskade sonen, hon låg med på skötbordet så fort jag bytte blöja och jag fick nogsamt se till att stänga ut henne från sovrummet eftersom hon ville vara med sonen jämt ♥


Sonen lite äldre med en go kattunge i famnen ♥


Detta är inte vår åsna, men sonen tog några ridturer även på våra hästar ibland. Han har dock föredragit hästkrafter under motorhuven ;)


Dottern sover middag med vår underbara katt Nisse ♥


Men hästar har alltid stått hennes hjärta närmast, att få växa upp med två nya shettisföl varje vår är nog en dröm för många små flickor =)


Tre år gammal leder hon sin egen häst Lisa (ett år) ut till de andra hästarna i hagen ♥


Gos-stund med unghunden Nobbe på vårt köksgolv ♥

Ordspråk: Barn är enastående varelser och det är vi som skall försöka efterlikna dem och inte tvärtom. / Lone Dybkjaer

Trackback
RSS 2.0