Då kör vi.....

....för fullt igen. Dottern är i Kalmar och pluggar så mormor ska dagislämna idag. Onsdagar börjar jag 07:30 och slutar 17 sedan direkt till barngympan som slutar 18.

På torsdag har vi den årliga Nobelfesten och jag har inte ens bestämt vad jag ska ha på mig =/ Jag brukar klä upp mig  för mina kära elevers skull. Det är ju elevernas fest och det delas ut priser i olika ämnen och jag vill ju att mina elever ska få se en annan person än den de ser i vardagen. Brukar sminka mig ordentligt, klä mig snyggt ( vet ju inte om eleverna tycker det  ;)  ) och ha en massa "glitter" på mig. Torsdagens arbetsdag blir från 09:00-23:30. Så nu hoppas jag att jag är fit for fight igen.
Fredag morgon kommer hovslagaren, men då möter dotter upp honom så jag får sooooooova  ♥

Nu har jag inte tid för bloggen förrän på fredag, må gott alla bloggvänner och alla ni som läser min blogg,  kör försiktigt ♥


Dukat för Nobellfest =)


Förra årets bling-bling och stass ;) Försökte "krudilutta" håret, blev som ni ser ingen hit ;)
Maken tog bilden innan jag for till festen.


Ordspråk: Den som alltid går i sina bästa kläder har inga festkläder. / Okänd
Trackback
RSS 2.0