Idag hade jag besök av....

...två tomtar i klassrummet =) De jobbade flitigt och tyckte det var roligt att sitta i skolbänken igen ;)
En av tomtarna kommer faktiskt hem till oss på julafton och delar ut våra julklappar =)


En flitig tomte....


...och en lika flitig tomte till =)

Jobbar med världens underbaraste elever är så tacksam över att jag har förmånen att få ha ett så bra jobb.

Min hosta som jag haft i snart fyra veckor bara eskalerar och blir värre, jag vaknar varje natt av hostan och är vaken var gång över 1 timme. Idag hostade jag så mycket på jobbet att jag fick springa till toaletten och spy =/
Har kollat lungorna men de är bra, men troligtvis så är luftrören mycket sönderhostade och trasiga.
Hoppas ledigheten vid jul kan hjälpa till så jag blir bättre och piggare.


Bild tagen i morse över hästhagen....



Bild tagen klockan 14 idag på jobbet, solen lyser i vattnet där isen ännu inte lagt sig, så vackert ♥

Ordspråk: Det finns tre saker som inte kan döljas: kärlek, hosta och fattigdom./Ivo Andric
Trackback
RSS 2.0