Oromantisk dag för oss.....

....på grund av min förkylning, det enda som påminner om ett rött hjärta i det här huset är väl min söndersnutna röda näsa..Var tvungen att sjukskriva mig igår eftersom jag inte är ett dugg bättre, men på onsdag ska jag BASKE mig jobba ;) Snöade igår och snöar idag!
Jag är alltid sån att jag tycker inte man ska behöva fira en kärleksdag om året, det är de andra 364 dagarna som betyder något ♥ Tycker lika om mor och fars dag, den uppskattningen blir bäst om den visas året runt.
Kom ihåg, hjärtat får aldrig rynkor ;)

Ha en bra och kärleksfull dag alla! kram




Min kära make är värld alla rosor i världen och det vet han att jag tycker ♥ All omtänksamhet han ger sin familj och djur 365 dagar om året ♥

Ordspråk: Av alla passioner är kärleken den starkaste, för att den samtidigt anfaller både huvudet, hjärtat och sinnena/Lao Tse...Kina

Trackback
RSS 2.0