Idag har jag nästan "förtagit" mig i flit ;)

Idag har flitens andar vilat över mig ;) Tvättat, dammsugit, beställt lite grejer till hemmet, ordnat tid hos frissan och en skogssväng med hundarna. Första biten var tuff att gå, ingen hade gått där så det var bara att pulsa i snön.
Idag avslöjades även hästmat-tjuven, det var Inez, såg havren när hon bajsade.

Det var vackert väder, ca -7 och jag svettades efter allt pulsande i snön. När vi kommit upp en bit på vår skogsväg så hade någon kört fyrhjuling så då blev det lättare att gå i spåren. Passade på att ta några foton som vanligt, jag kan stanna och beundra en vacker snötyngd gran i flera minuter eller ljusspelet mellan granarna när solen går ned, hundarna brukar tycka att jag är tråkig då när de måste stanna och vänta in mig ;) Som de schäfrar de är springer de aldrig längre ifrån mig än att de har ögonkontakt med mig.

Ska jobba på Fritidsgården nu till kvällen, sedan en vecka ledigt igen innan jag börjar jobba på "riktigt" igen.


Äntligen hade vi pulsat klart och fick hjulspår att gå i.


Min älskade lilla gos-stumpa....snart 9 månader <3


Här laddar Inez för en attack på Arne som kommer släntrande efter mig =)


Bäst att stå lite bredbent så man står pall för smällen när lilla "raketen" hoppar på en ;)
Trackback
RSS 2.0