Fredagsmyyyyys....

Idag åkte i alla fall sista julsakerna, julgran och adventsljusstakar. I varje fönster ställde jag en liten lampa som lyser upp vinterkvällarna efter ljusstakarna. Då blir det inte så tomt  ;)
Har tillfullo bekantat mig med min nya jobbdator och proppat i den allt som är nödvändigt för att den ska bli "trevlig" min man tyckte det var bra ljud i den när jag spelade låtar från spotify, inser att jag nog får ta med någon form av hörlurar till jobbet =)
Ikväll blir det fredagsmys med "vem vill bli miljonär" och "lets dance" ÄLSKAR fredagar ♥ Bästa dagen i veckan.
Ha en toppenkväll alla vänner och myyys =)


Bye bye kära tomte, "sedan åter in i tysta vrårna" på vinden...ses om 11,5 månader.



Så här brukar vår fredagsunderhållning se ut, här Idol.....


...och förra årets lets dance, tror sotis vill bli programledare ;)
Trackback
RSS 2.0