back to work again.....

Då var ett långt och skönt jullov över, känner mig verkligen utvilad, men hade verkligen önskat att jag fått vara frisk hela lovet.
Som ni nog förstår kommer jag inte hinna att ha lika många inlägg nu, men ska försöka så gott det går. Har ju fått flera nya vänner som jag känner att jag är rädd om. Idag har jag en 12 timmars arbetsdag som vanligt på måndagar.
Igår natt regnade det, sov dåligt då av både blåst, plippande och ploppande. vänder även ALLTID på dygnet när jag är ledig. Vi hade sedan + grader hela söndagen, blåst även denna natt, runt 0 nu, så vägen är säkerligen en skridskobana nu på morgonen. Ingen behöver vara särskilt orolig för mig när jag kör i halkan, mopeder kör om mig och i dag går väl folk om mig ;)
Önskar er alla en bra dag! Kram

Visar er här två av min dotters vackra teckningar och en oljemålning hon gjorde vid 11 års ålder.


Denna teckning har hon gjort från ett foto av vår häst Lokie som föl och hans mamma.


Denna bild har jag inramad på väggen, en örn hon tecknade en gång när hon väntade på att jag skulle komma hem från jobbet! Hon är superduktig =)


Denna oljemålning gjorde hon som 11-åring, så många ggr vi har tecknat och målat ihop och så roligt vi haft =)



Trackback
RSS 2.0