Lite bilder som talar för sig själva...

God förmiddag! Min sista arbetsdag för veckan som även har en hyffsad sluttid idag (nästa torsdag slutar jag 18)  Det är bara detta år som jag har haft möjligheten att ha en ledig fredag, förr hade jag mina givna ritualer på fredagarna...Direkt jag kom hem från jobbet klädde jag av mig och kröp ned i sängen och sov i två timmar, min man hade order om att väcka mig senast 18, sedan låg jag oftast kvar och drog mig en stund (har alltid så svårt att vakna när jag än sover ;)  ) Sedan var jag fit for fight för fredagskvällen/natten, programmen Idol/lets dance averkades med resultat och senare satt jag och ugglade växelvis framför dator eller animal planet fram till 2. Har sedan barndomen tyckt att helger ska man inte gå och lägga sig tidigt...fråga mig inte varför? för det kan jag inte svara på. Tror att det har med friheten att slippa titta på klockan och räkna hur många timmar man har kvar att sova eller att som liten fick man vara uppe längre...Men det stämmer inte heller logiskt, har ju alltid haft djur som ska ut och ha mat på morgonen, vi har visserligen turats om med sovmorgnar i vår familj så det var ju inte arla morgon jämt. Men när det var min djurmorgon kröp jag alltid ned i sängen efter djurskötsel och sov några timmar till ;)....

Några bilder som inte behöver någon förklaring =)


(denna bild har min dotter tagit hemma hos oss)





Trackback
RSS 2.0