Ny dator igen...nu jobbdator =)

Sitter nu och skriver på min nya jobbdator (laptop), känns lite som en julklapp från jobbet.
Mina jobbdatorer brukar jag göra lite personliga, lägga in bilder på min familj, djur och natur.
Självklart lägger jag oxå in favoritmusik, jobbar bäst med dokumentation och skriva mail med min favoritlåt i bakgrunden. Det delar jag med många ungdomar som kan utesluta sin omvärld med favoritmusiken i öronen, när jag pluggade i omgångar för flera år sedan så försvann hundar och familj pga musiken, kunde till 100 koncentrera mig på mina uppgifter.
Jag älskar även att lyssna på ljudböcker, då försvinner jag oxå in i min egen värld och tvättar, skurar mm i flygande fart, finns inte en tanke på hur tråkigt det är. När min man vill något knackar han mig försiktigt på axeln, yrvaket nästan kommer jag tillbaka till världen ;-)

Idag när jag kom hem fick vi 2 ton hö hemkört, det var nästa uppgift att få in det på skullen. Men jag och mannen är så samspelta efter alla hövändor så det var inne på ett kick.

Nu börjar min helg, mår bättre och hade bara en liten temphöjning i morse =)
Ha en bra kväll vänner, kram


Vår första hund Erro som unghund motade ur sonen ur badbaljan....


Sen var det dottern som blev utmotad ur sin badbalja av Nicke......


Nicke tyckte det var jättetråkigt när dottern inte ville bada med honom mer =)
Trackback
RSS 2.0