Mycket som händer..

Har haft barn, barnbarn hemma och åkte även över till utkanterna av stockholm förra veckan för att vara barnvakt när dottern jobbade. Hann vara hemma i 5 timmar innan jag fick det tragiska beskedet att min tvillingbror dött. Igår pratade jag i telefon hela dagen... Min familj, Christers vänner har varit mitt stora stöd. Tack alla ni ♥ Här kommer några bilder från min senaste vecka och bilder på min kära tvillingbror som jag fått av vänner =)


Julimåne och ett moln ;


Kusinerna  ♥


kusinerna morgongosar framför TV:n


Arne ville ha lite svalka....den grävde han sig till i sanden...och matte fick städa sanden tillbaka ;)


Goa prinsessan och Inez...vi har en nosgrimma på så att hon orkar hålla Inez vid ett hundmöte...har inga aggresiva hundar...men två håller ihop mot en främling...


Mille försöker få upp grinden...det lyckades inte... förhoppningvis kan Ines hjälpa till....


Dessa två tjejer älskar varandra ♥♥


Denna bild gjorde sig bäst i svartvitt....den glada badaren Mille ♥


Mormor  gos hos syrran jane jag skulle öppna presenter och det ville Mille med ;)



lilla prinsessan softar i Janes gulliga stuga....


Mille spankulerar i Janes härliga trädgård =) Som vanligt med händerna på ryggen =)


Vår söta lillasyster Jenny ♥

Bilderna som följer är bilder jag fått från min brors vänner....Tack och kram till er ♥


Goa broder...det du älskade mest var barn, djur, fåglar, HUNDAR och bilar ♥♥


Christers 40-årsdag firas här... Go och glad...tack till er som gett mig bilderna ♥♥


Brorsan och hans sista hund Fighter...hundarna var hans liv...Kram Christer vi delade mycket ♥♥

Ordspråk: Det viktigaste en far kan göra för sina barn är att älska deras mor./ David O Mckay


Trackback
RSS 2.0