En härlig dag =)

Idag åkte jag och hälsade på min man på jobbet. Han har en arbetskamrat som älskar schäfrar så hundarna fick följa med och träffa mannen. De var glada för den uppmärksamhet som visades dem =)
Sedan tog min man och jag en tur i en fyrhjuling och avverkade hela golfbanan. Hade aldrig kunnat drömma om att en golfbana var så stor (har enbart spelat minigolf ;) ). Förstår att maken älskar sitt jobb, världens vackraste natur och det måste vara underbart att jobba ute i naturen hela dagarna.


Första stoppet vi gjorde var vid en damm.....


...där jag hittade denna söta andmamma med 8 ungar.


Sedan kom vi fram till en sjö....


Upp och ned åkte vi i kuperad terräng, det är en 18 hålsbana så den mycket stor.


Här var det så brant att vi fick lämna fyrhjulingen och gå till denna utslagsplats =) men härlig utsikt var det.


En damm till, här förbereds en fontän i dammen...

En kul dag var det, =)

Ordspråk: Ett liv utan kärlek, ett år utan sommar./ Okänd
Trackback
RSS 2.0