4 veckor kvar.....

......till påsklovet ;) Fy sjutton vad fort tiden skramlar iväg, fast skönt oxå för då är det snart sommar.
Blir ett kort inlägg idag, jag har nu två dagar framför mig då jag jobbar från tidig morgon till sent på kvällarna och inte hinner blogga eller gå in till alla och kommentera.

Tänkte först visa min kamera, det är ingen avancerad kamera, men jag är helnöjd med den och de bilderna den tar. Den är inte dyr, kikade på nätet och då var det billigaste priset för den 2600 och dyraste 3500, Jag själv köpte kameran på nätet och betalade runt 3000 för ett år sedan =) Har inga extratillbhör till den, vet inte om det finns att köpa heller =)


Så här ser min kamera ut. (bilden lånad från nätet)

Här kommer lite fler bilder på månen.


Denna bild är tagen genom vardagsrumsfönstret, björken var ivägen för månen.


Tycker bilderna blev mysiga när kameran fokuserade på grenarna istället för månen...


Tog säkert 50 bilder på månen i lördags, 30 blev superbra =) Men jag fick prova mig fram en hel del för att hitta rätt inställningar, ni vet ju att jag hellre prövar mig fram än läser instruktionsböcker ;).


Lilla Inez funderade varför matte inte kom och la sig utan sprang runt och släckte ned och fotade ;) Nu fäller alla våra fyrfotade vänner, hår överallt inne =).


När det är fullmåne så kommer varulvarna, Min syster Jane gillade bilden på Arne när han säger ifrån åt Inez =) Så jag förstorade den åt henne ♥

Ordspråk: När man köper en hund, köper man även en sorg. De blir ju inte så gamla / Jörgen Ryg




Trackback
RSS 2.0