Skrattade så jag grät.....

....när jag såg denna bild på Sotis, det var mörkt och sen kväll när jag knäppte av några bilder på honom och Inez, dagen efter när jag la in bilderna på datorn såg jag detta =)


Jag måtte ha stört en väldigt trött katt ;)



Vår jordkällare i blomsterskrud...snart är vi där =)


Videkissar ♥ och.....


syrener och.....


min härliga lila syren med goa Arne framför och.....



lupiner och.....


Tibast med Lokie i bakgrunden, längtar så efter våren och att få sätta på hästen flughuvan igen =)

Idag blev det storstaden, mammografi, hästkraftfoder och diverse andra saker har inhandlats, bla en ventil som behövdes till vår trasiga toa och en dusch, håll tummarna för att mannen kan fixa toan själv. En rörmokare skulle beställa ventilen för över tre veckor sedan, han har inte hört av sig och inte heller dykt upp igen =(
Det finns några saker jag inte vill kasta ut pengar på, det är kastruller, toa och bilar, så trista dessa saker är, för mig är de bara måsten ;)

Ordspråk: Blommor är Guds hälsning från en annan fullkomlig värld /Elmer Rutherford





Trackback
RSS 2.0